Mi a különbség? Elsőre nem sok, de mégis van pár apróság.
Mind a kettő esetében egy – két adott tárgyról kell készíteni fotót úgy, hogy az ízléses, letisztult, jó minőségű legyen. Termékfotónál különösen kell figyelni a logóra, színekre, alakra, egyéb sajátosságaira a tárgynak, hogy az úgy legyen megmutatva, ahogy a megrendelő kívánja és egyben kellőképpen vásárlásra ösztönözzön.
Egy termékeket értékesítő vállalkozás életében manapság már elengedhetetlen egy webshop. Ennek hiányában sok ügyfelet veszíthet el napról-napra. A pandémia rádöbbentet mindenkit arra, hogy nem szabad leragadni egyféle értékesítési csatornánál, és az internetes jelenlétnek igenis nagy szerepe van. A termékkínálat bemutatásának a legjobb eszköze a webshop. Itt a jó minőségű fotókkal és kellően informatív termékleírással segíthetik olvasóikat -> vásárlókká “alakítani”.
A jó fotó nem csupán bemutat, hanem elad!
Itt már nem elég a tárgy elhelyezése egy fehér háttér elé, itt már alaposan meg kell tervezni a világítást, elrendezést, kiegészítőket (ha kell), hátteret. Nem mindegy az sem, hogy melegebb színeket, vagy inkább hidegebb színeket (vagy ezek kombinációját) használjuk a megvilágításhoz, vagy háttér világításnak. Nem minden esetben kell a teljes tárgyat bemutatni, elegendő csak részletfotó. Ezek a fotók elsősorban reklámanyagokban mutatnak jól. Az élénk és egyben meleg színek jobb eredményt generálnak.
Viszonylag újnak mondható a 360 fokos termékfotózás. Nem elterjedt még a hazai webshopoknál, pedig több benne a potenciál, mint elsőre látszik. Segítségével Ön az adott terméket szinte minden irányból meg tudja mutatni olvasóinak. Ezzel sokkal “élethűbben” tudja megmutatni, és egy jól irányzott leírással nagyobb százalékban fognak a kosárra kattintani.
Legyen az elsők között és mutassa be termékeit úgy, ahogy mások nem!
Adja meg azt a “pluszt”, amit az olvasó vár az információ áradatból.
Egyedi, vizuális, informatív, menő.